Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ثبت شركت و ثبت برند ثبت شركت و ثبت برند

خدمات ثبتی محمد

آيا ثبت شركت و ثبت برند تفاوتي دارند؟

آيا ثبت شركت و ثبت برند تفاوتي دارند؟
 

ثبت شركت و ثبت برند هر دو در راستاي تسهيل ، اعتماد و حفظ مالكيت تجار و صاحبان مشاغل طراحي شده اند و در نگاه اول بسيار به هم شبيه هستند و ممكن است بسياري از افراد داراي بيزينس فقط به ثبت شركت اكتفا كنند و خيلي در خصوص تفاوت اين دو موضوع اطلاعات نداشته باشند.

مراحل فرايندي ثبت شركت و ثبت برند اساسا شبيه هستند اما تفاوت هايي در برخي قسمت ها وجود دارد كه در ادامه سعي شده به آنها اشاره شود تا در صورتي كه فردي به صورت شخصي تصميم گرفت نسبت به ثبت برند و يا ثبت شركت اقدام نمايد اطلاعات پايه و اساسي نسبت به هر كدام داشته باشد تا در ادامه مسير با مشكل مواجه نشود و در اسرع وقت موفق به ثبت برند يا شركت مورد نظر خود شود.

تفاوت از نظر مراحل ثبت

فرايند ثبت شركت:

 براي شروع فرايند ثبت شركت، اولين اقدام مربوط به تعيين اعضا و آشنا شدن با موضوع فعاليت هاي تعريف شده براي شركت مي باشد. اعضاي تشكيل دهنده شركت بايد شناخت جامع و كاملي نسبت به چشم انداز ها و اهداف پيش روي شركت داشته باشند. امروز مانند گذشته نياز به مراجعه پي در پي به اداره ثبت شركت ها نيست و بيشتر مراحل آن بصورت الكترونيكي و از طريق سامانه اختصاصي سازمان ثبت شركت ها انجام مي پذيرد. بدين ترتيب كه شخص متقاضي بايد به سامانه الكترونيكي وارد شود  و تمامي اطلاعات را وارد نموده و مدارك مورد درخواست را آپلود نمايد و در پايان بر روي كليد پذيرش كليك نمايد.

از جمله فيلد هايي كه متقاضي مي بايست براي تكميل فرم هاي ثبت شركت كامل نمايد، فيلد مربوط به نام شركت است كه مطابق با قانون ثبت شركت ها، بايد حداقل از سه كلمه كامل تشكيل شود. توجه داشته باشيد كه براي انتخاب نام شركت قوانيني منظور گرديده است از جمله اينكه نام مورد نظر نبايد اختصاص به تشكيلات دولتي داشته باشد. پس از ثبت نام اوليه، كليه مدارك شركت مانند تقاضانامه، صورتجلسات، فيش واريزي به مبلغ 35% سرمايه شركت به همراه ديگر مدارك بايد از طريق پست به آدرس اداره ثبت شركت ها ارسال گردد. پس ار بررسي هاي انجام شده توسط كارشناسان، نتايج به متقاضيان اعلام شده و در صورت تاييد آنها، در روزنامه رسمي كشور چاپ مي گردد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/26 ساعت: ۱۵ توسط:sabtsherkat20 :

ثبت شركت و ثبت برند

ثبت شركت و ثبت برند

يكي از بهترين راه ها براي سر و سامان دادن به وضعيت كسب و كارها، ثبت شركت است. ثبت شركت تبديل يك تا چند شخصيت حقيقي بهيك شخصيت و يا واحد حقوقي است كه در آن تعدادي از افراد با هدف انجام برخي از فعاليت ها و به صورت اشتراكي اقدام به ثبت شركت مي كنند. ثبت شركت نه تنها اعتبار حقوقي به فعاليت شركت مي دهد، بلكه باعث مي شود فرصت هاي بسيار بيشتري را شركا و يا سهامداران شركت به دست آورده و در مسير سود آوري و توسعه بهتر قرار بگيرند.

براي ثبت شركت در ايران حداقل بايد دو نفر با هم شراكت داشته باشند. اين در ديگر كشورها ممكن است متفاوت باشد و بعضا حتي يك نفر هم مي تواند شركت ثبت كند. براي اين منظور بايد اظهارنامه ثبت شركت تهيه شود و براي شركت نيز بايد اساسنامه و يا شركتنامه با توجه به نوع شركت تهيه شود. بعد از اينكه تقاضا ثبت شركت در وب سايت اداره ثبت شركت ها داده شد، در صورتيكه همه اصول به خوبي رعايت شده باشد و تمامي مستندات به خوبي تهيه شده باشند، شركت ثبت مي شود.

براي ثبت شركت بايد 5 نام به ترتيب اولويت انتخاب كنيد. يكي از اين نام ها به عنوان نام شركت شما انتخاب خواهد شد و از اين پس شركت شما با اين نام شناخته مي شود. لازم به توضيح است كه عنوان شركت با برند يا علامت تجاري متفاوت است هر چند بعضا ممكن است يك نام واحد داشته باشند و برخي نام شركت را براي برند خود نيز در نظر بگيرند.

ثبت برند موضوعي كاملا متفاوت با ثبت شركت است هر چند ارتباط نزديكي با هم دارند. براي ثبت برند الزامي به داشتن شركت نيست و افراد حقيقي هم مي توانند برند ثبت كنند. با ثبت شركت شما مي توانيد محصولات، خدمات و كالاهايي توليد و ارائه دهيد كه ممكن است بسياري از رقبا شما نيز اين كار را انجام دهند. اما زماني مي توانيد اين محصولات را منحصر به فرد و منحصر به سازمان يا شركت خودتان بكنيد كه براي آنها يك برند ثبت كنيد. در اصل ثبت برند براي محصول باعث تمايز بين محصولات شما با محصولات مشابه شركت هاي ديگر مي شود.

ثبت شركت و ثبت برند هر دو به صورت تخصصي و حرفه اي توسط كارشناسان هلدينگ ويونا انجام مي شود. براي اين منظور كافي است با كارشناسان ما تماس بگيريد و در كمترين زمان صاحب شركت و برند شويد.

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/8/27 ساعت: ۲۱ توسط:sabtsherkat20 :